»Veliko je seveda odvisno od tega, za kakšen tip dela se avtor odloči. Ali želi ustvariti interaktivno delo ali pa delo, kjer pripoved teče bolj linearno, ima svoj začetek in konec. Lahko je podobno ustvarjanju videoigre – potrebnih je več zasukov in zapletov, morda tudi več različnih koncev, kar vsekakor predstavlja izziv.«
»ni le ene perspektive, ene linearne zgodovinske pripovedi in razvoja kulture.«
»Za pretrgano pripoved sem se odločila precej zavestno, ko sem se vprašala zelo preprosto stvar: Kako se spominjamo? Ne spominjamo se linearno, ne spominjamo se zaključeno in to mi je pomagalo oblikovati formo pripovedi. Večina pripovedi je pretrgana, raztrgana, nekje otrpne, polno je zamolkov. S tem sem želela bralca popeljati tudi z drugimi literarnimi sredstvi v Evelinino zavest.«
»Tankočutna pripoved o koncu neke ljubezni«
»Sam nisem tako zelo ambiciozen, je pa res, da tudi mene žene nezaupanje v svoje stvari, zato vanje vložim še več dela.«
»Moje delo je delo režiserja.«
»V načinu dela ni nič enigmatičnega.«
»Pred seboj imam še približno 30 let dela, mogoče 20 let resnih telesnih naporov, in to moram kar najbolj izkoristiti, nimam se več časa zafrkavati.«
»S svetom si želim deliti pripovedi o ženskah, ki so osmislile moje delo in dale dodaten polet mojemu življenju.«
»Napisal sem / tisoč in en haiku. / Še več jih nisem.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju